Som manželka a mamina 4 chlapcov. K montessori pedagogike a rešpektujúcej výchove som sa dostala vďaka hľadaniu sa počas výchovy prvého syna. Absolvovala som postupne od roku 2010 všetky stupne montessori kurzu u pani Dr. Štarkovej.   V roku 2013 som stála pri zrode lesného klubu s partiou nadšencov, ktorý chceli rešpektujúcu škôlku pre svoje deti. Z lesného klubu sa postupom času vyprofilovala naša škôlka. V roku 2015 som mala česť zúčastniť sa úžasného kurzu Rešpektovať a byť rešpektovaný u manželov Kopřivovcov. Urobila som si 2 ročnú pedagogickú nadstavu s maturitou. Od roku 2017 budujeme s manželom  montessori škôlku a zároveň v nej aj učím. V roku 2023 som si začala robiť akreditované montessori vzdelávanie v Slovenskej asociácii montessori, ktoré som v roku 2024 ukončila. Cítim radosť a naplnenie, že je nám umožnené vytvárať priestor pre všestranný rozvoj a osobnostný rast detí, ktoré nám rodičia s dôverou zverujú. Verím, že sa nám podarí vytvoriť podmienky na otvorenie Montessori školy v Kostolišti.

Pochádzam z Českej republiky, kde som pôvodne vyštudovala grafický design. Ako odborný lektor v študijnom centre a asistent pedagóga na základnej škole som sa zameriavala na doučovanie matematiky a českého jazyka, prípravu na prijímacie skúšky a individuálnu podporu detí. Súčasne som sa venovala tanečnej výchove: v pražskej tanečnej škole som viedla lekcie street dance pre deti i dospelých a organizovala programy pre letné a prímestské tábory. Po presťahovaní na Slovensko som hľadala možnosti, ako vo svojej práci pokračovať, a na základe odporúčania som objavila škôlku Montessori. Po stretnutí s Lenkou som okamžite vedela, že tu chcem pracovať – jej hodnoty a filozofia škôlky sú mi totiž veľmi blízke. Absolvovala som teda štátnu skúšku zo slovenského jazyka a začala študovať predškolskú a elementárnu pedagogiku na Univerzite Komenského v Bratislave. Každý deň ma napĺňa sledovať deti, ako sa v priateľskom a podnetnom prostredí, ktoré je im prispôsobené, rýchlo a zmysluplne rozvíjajú.Som nesmierne šťastná, že môžem byť súčasťou ich rastu a prispievať k vytváraniu kvalitných základov pre ich znalostný aj osobnostný individuálny rozvoj.